מפקדי תחנות במשטרה יציידו ברכבים היברידיים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מפקדי תחנות במשטרה יציידו ברכבים היברידיים

    משטרה ירוקה: מפקדי התחנות במשטרת ישראל יצויידו בכלי רכב היברידיים בטיחותיים וחסכוניים בדלק

    צילום: משטרת ישראל
    8:15
    01.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on המגישים תוהים: למה ממשל ביידן חושש מלחימה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    59 מפקדי תחנות במשטרת ישראל יצויידו מחר (שני) בכלי רכב היברידיים בטיחותיים ידידותיים לסביבה וחסכוניים בדלק. מדובר בשלב נוסף בפרוייקט ״משטרה ירוקה״ שהוצב על ידי מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי כיעד מרכזי במשטרת ישראל כבר עם כניסתו לתפקיד.

    כיום קיימים במשטרת ישראל מאות כלי רכב היברידיים חסכוניים בדלק שהשימוש בהם מתורגם לחסכון שנתי של מיליוני שקלים בהוצאות המשטרה ברכישת דלק.

    עם כניסתו לתפקיד החליט המפכ״ל על הכנסת כלי רכב חשמליים והיברידיים למשטרת ישראל כולל אופנועים חשמליים. כחלק מפרוייקט ״משטרה ירוקה״ החליט המפכ״ל גם על הצבת מערכות סולריות על 55 מבנים המשמשים את משטרת ישראל , בנייה ירוקה והוצאת כלים חד פעמיים. כל אלה מתורגמים לחסכון בהוצאות הכספיות של משטרת ישראל , הכסף שנחסך מהוצאות על רכישת דלק מתורגם לרכישת ציוד מבצעי מתקדם לשוטרים. בקרוב ייכנסו לשורות המשטרה עוד 173 כלי רכב חשמליים.

    את פרוייקט ״משטרה ירוקה״ במשטרת ישראל מוביל ראש את״ל (אגף לוגיסטי טכנולוגי) ניצב יוסי רופא.

    צילום: משטרת ישראל

    משטרת ישראל

    המפכ״ל רב ניצב יעקב שבתאי: "הפיכתה של משטרת ישראל לארגון הירוק החדשני והטכנולוגי הראשון מסוגו בתחום מתורגם כבר לחסכון כספי של מיליוני שקלים לקופת המשטרה ומסייע במאמץ הלאומי והעולמי על הגנת הסביבה. לצד רכישת כלי הרכב ההיברידיים שמסופקים כעת למפקדי התחנות במשטרה רכשנו עוד 173 כלי רכב חשמליים שיגדילו את החסכון בהוצאות הדלק של משטרת ישראל ויתרמו עוד יותר למאמץ של כולנו בשמירה על הסביבה. מאז כניסתי לתפקיד התחייבתי כי משטרת ישראל תתאים את עצמה לרוח התקופה והמהפכה הירוקה שאנחנו מובילים מציבה את משטרת ישראל כחלוצה בתחום. כלי הרכב המסופקים כעת למפקדי התחנות מותאמים לעבודת מפקד התחנה וכוללים מערכות בטיחות מתקדמות כמו מערכת בלימה אוטומטית ומנוע חסכוני מאוד בדלק. המהפכה הירוקה הן בתחום הרכב והן בתחום הבינוי מאפשרת לנו להשתמש במילוני השקלים שאנחנו חוסכים לטובת רכש של ציוד מבצעי מתקדם".



    0 תגובות